
در مسابقهی دوچرخهسواری اگر دقت کرده باشید در دور آخر همه ایستاده رکاب میزنند ، چون با تمام خستگیهایی که دارند به پایان مسیر و به رسیدن به هدف ایمان دارند .در مسابقهی دو و میدانی در دور آخر همهی شرکتکنندگان گامهای بلندتری برمیدارند ، زیرا به اختلاف ثانیهها در پایان مسیر و جابهجایی مدالها و رتبهها ایمان دارند .در فوتبال در دقایق آخر تیمی که به برد نیاز دارد حتی دروازهبان آن هم برای کمک به تیم به محوطهی جریمهی حریف میآید ، زیرا نتیجهی خیلی از مسابقات در دقایق آخر عوض میشود .باور داریم که میتوان نتی...
ادامه مطلب